torsdag 26. april 2012

Den koselegaste guden i pantheonet? IV

Horo Mana, henta frå goddessaday.com
Bileta deira ligg ute til fri bruk.
Etter skammeleg lang tid har eg endeleg tatt tak i forslaget Audun sendte inn til ein ny nominasjon i konkuransen om å vere den koselegaste guden i pantheonet. Eg gjev ordet til Audun:
Hopifolket i Nord-Amerika lagar noko som heiter Kachinadukker. Ein Kachina er ei ånd av anten ein guddom, ei naturkraft, eit dyr eller ein avdød. I jakta snubla eg over ei slik dukke som representerer gudinna Horo Mana. Horo Mana er vinter- og vindgudinna. Ho har med seg ein yuccakam som ho bruker til å rufse til folks hår når det blæs.  Namnet hennar tyder “comb hair upwards maiden". Ei gudinne for bad hair-days tykkjer eg fortener ei nominering, særskild når ho ser ut som eit lukketroll a la Tove Jansson.
Eg kan ikkje seie noko anna enn at eg er heilt einig i denne nominasjonen. Rett nok kan eg ikkje seie at hopi-estetikken er heilt min tekopp, men skildringa av denne gudinna er heilt strålande. Audun la også med ei lenkje til eit bilete hjå ei dame som driv og lagar slike figurar. Horo Mana såg absolutt koselegare ut der, men på grunn av opphavsretten vil eg ikkje leggje det ut her. Eg anbefalar derimot å ta turen til denne bloggen for ein kikk.

Rufsegudinna Horo Mana er med dette påmeldt i konkuransen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar